Først i kveld (vi skriver 30. oktober 2016) skjønte jeg at det jeg har drevet med i klasserommet de siste fem årene har et fagbegrep knyttet til seg: Konnektivisme.
Jeg deltar i Smart Læring 2.0, et videreutdanningskurs om skole og IT i regi av Arne Krokan og NTNU. Som del av kurset skal jeg skrive et blogginnlegg. Som gammal blogger faller det seg ikke tungt. Verre er det å skulle skrive om et tema som til nå har vært så langt fra bloggen min sin karakter som dette, derimot…
(mer…)
